Overzichtspagina voor Organisaties

Tadaah’s nieuwe platform

In een notendop

Facturen betalen wordt veel makkelijker! 

Tadaah werkt met een volautomatisch betaalsysteem. Dit houdt in dat je één betaalverzoek ontvangt per weekperiode, van alle freelancers die die week voor jouw organisatie hebben gewerkt. De betaling wordt automatisch door het betaalsysteem uitgesplitst naar de individuele freelancer. Dit is allemaal mogelijk doordat werken met het zogenaamde Online Payment Platform (OPP). OPP een handig betalingssysteem dat fungeert als bank.

Lees meer over het betalingsautomatiseringsysteem

Foutloze facturen 

Als organisatie heb je alle controle over de gewerkte uren en vestiging op de factuur. Ook kunnen je wijzigingsverzoeken van freelancers gemakkelijk accepteren of afwijzen: je hebt hierin altijd de eindbeslissing. 

Lees meer over uren, facturen en betalingen

Organisaties, vestigingen en groepen beheren  

Vanaf nu kun je afzonderlijke groepen aanmaken onder een vestiging, en meerdere vestigingen beheren onder één overkoepelende login. Je kunt zelfs met één account toegang krijgen tot meerdere organisaties die onder jouw beheer vallen. Dit vergemakkelijk het beheer en het plannen van jouw organisatie(s) en vestiging(en).

Lees meer over vestigingen en groepen

Nieuwe rollen: Super Users en Planners

We werken met twee nieuwe rollen in ons systeem, namelijk de Super User en de Planner, zodat alleen bevoegden privacygevoelige informatie kunnen inzien en de rechten hebben om bepaalde taken uit te voeren.

Een Super User heeft:

  • Gebruikersbeheer: volledige controle over bestaande en toekomstige gebruikers. De Superuser is verantwoordelijk voor het verlenen van toegang aan Planners. 
  • Profielbeheer (beheren en wijzigen van organisatieprofiel) 
  • Locatiebeheer (kan vestigingen beheren) 
  • Met zijn/haar emailadres de mogelijkheid om meerdere organisatie accounts te beheren 

Een Planner kan alleen werken in de vestigingen die hen zijn toegewezen en kan zijn/haar vestiging beheren, maar heeft geen bevoegdheid voor het beheren van gebruikers en heeft geen toegang tot het aanpassen van organisatieprofielen. 

Deze rollen & rechten kunnen per organisatie en vestiging verschillen: zo kan iemand bij de ene organisatie een Planner zijn, en bij de andere een Super User zijn. 

Lees meer over Super Users en Planners

PRK-koppelingen 

Duidelijk overzicht van PRK-koppelingen door toevoeging van de PRK-tool. Je houdt hierdoor gemakkelijk bij welke PRK je gekoppeld hebt bij DUO. In het overzicht van onze PRK Controle Hulp kun je zien welke freelancers die een toekomstige shift gaan doen, niet gemarkeerd staan als gekoppeld.  Na het koppelen van deze freelancers in DUO, kun je hier markeren welke je voldaan hebt. Zo hou je altijd een duidelijk overzicht van gekoppelde freelancers. Let op: de markering van deze koppeling verdwijnt voor de veiligheid elke zes maanden. Je zult dan weer opnieuw de koppeling moeten nalopen bij DUO en markeren in het overzicht.  

Toegang persoonsgegevens freelancers 

Toegang tot meer gegevens van onze freelancers na het tekenen van de verwerkersovereenkomst wat de koppeling met PRK vergemakkelijkt. Het is daarom de bedoeling dat elke organisatie deze verwerkersovereenkomst tekent.  

Altijd gekwalificeerde medewerkers 

Met ons nieuwe platform delen we pedagogisch medewerkers in op basis van hun diploma(‘s) en certificaten. Hiermee komen de competenties te vervallen. Zo weten we altijd 100% zeker dat de pedagogisch medewerker over de juiste papieren beschikt om de door jou uitgezette functie te vervullen. In totaal gaan we werken met 23 functies die bekleed kunnen worden door freelancers op basis van hun diploma’s en certificaten. Deze koppeling wordt automatisch gemaakt in ons systeem. 

Lees meer over functies en diensten

 

Heb je op dit moment vragen? Neem dan contact op met ons Adviesteam. 

Of download hier de manual voor de werking van het platform voor organisaties.